Інноваційні методи та прийоми викладання історії Метаплан Групові методи роботи досить ефективні. Оскільки вони дають можливість опрацювати великі об’єми інформації. Та швидко узагальнити вивчений матеріал. Але існує декілька особливостей використання групових методів роботи. 1. Організація. 2. Дисципліна. 3. Пояснення алгоритму роботи. 4. Чітке оформлення результатів. 5. Узагальнення та висновки. Цей метод дозволяє зібрати ідеї, структурувати думки та шукати їх рішення. Підготовка та проведення. На спеціальних картках певного формату (наприклад А4 поділений навпіл) учасники виказують ідеї з заданої теми. (Наприклад , За якими критеріями ми будемо характеризувати природно-географічні критерії Давнього Китаю). Учні на картках записують по 1 критерію та здають картки. Потім всі картки перемішуються та прикріпляються до ватману, враховуючи їх тематичну близькість. В результаті всі ідеї згруповуються в певні блоки, що в подальшому будуть аналізуватися. Наступним кроком в роботі з даним методом є пошук рішень, поставлених і вже структурованих на першому етапі, проблем. Це може бути аналіз карти робота з підручником, складання таблиці (Річки, гори, клімат, опади). Потім формуються групи пошуку рішень. Результати роботи груп презентуються представником групи. Рішення проблеми можна занотувати у вигляді таблиці.
Інноваційні методи та прийоми викладання історії
ВідповістиВидалитиМетаплан
Групові методи роботи досить ефективні. Оскільки вони дають можливість опрацювати великі об’єми інформації. Та швидко узагальнити вивчений матеріал. Але існує декілька особливостей використання групових методів роботи.
1. Організація.
2. Дисципліна.
3. Пояснення алгоритму роботи.
4. Чітке оформлення результатів.
5. Узагальнення та висновки.
Цей метод дозволяє зібрати ідеї, структурувати думки та шукати їх рішення.
Підготовка та проведення.
На спеціальних картках певного формату (наприклад А4 поділений навпіл) учасники виказують ідеї з заданої теми. (Наприклад , За якими критеріями ми будемо характеризувати природно-географічні критерії Давнього Китаю). Учні на картках записують по 1 критерію та здають картки. Потім всі картки перемішуються та прикріпляються до ватману, враховуючи їх тематичну близькість. В результаті всі ідеї згруповуються в певні блоки, що в подальшому будуть аналізуватися.
Наступним кроком в роботі з даним методом є пошук рішень, поставлених і вже структурованих на першому етапі, проблем. Це може бути аналіз карти робота з підручником, складання таблиці (Річки, гори, клімат, опади). Потім формуються групи пошуку рішень. Результати роботи груп презентуються представником групи. Рішення проблеми можна занотувати у вигляді таблиці.